+40 727 432 433 contact@mastermytime.ro

Modul în care angajații gândesc despre timp și îl gestionează este diferit de modul în care o fac antreprenorii. Andy și Remus pun în balanță cele două abordări și aduc în discuție o a treia categorie de oameni: autonomii.

Află care sunt distincțiile și recomandările pentru fiecare dintre categoriile antreprenor, autonom și angajat, ascultând episodul 5 al podcastului MASTER MY TIME!

Episodul 5

de Andy Szekely si Remus Bălan | Managementul timpului: angajați vs. antreprenori

Prima jumătate

 1:00 Profilul autonom – cum își organizează timpul intraprenorii și freelancerii
2:50 Definiția intraprenorului și cum te poți tu raporta la acest tip de om
4:20 O împărțire inedită pe categorii a cărților despre managementul timpului
6:50 Definiția relativității a lui Einstein și cum este timpul tău relativ
8:00 Cum poți înțelege productivitatea prin prisma energiei, nu a timpului
9:40 Legătura dintre energie, timp și bani plus importanța comparării lor
11:30 De ce nu toți oamenii ar trebui să mănânce broască la prima oră din zi
12:00 Bufnițe și ciocârlii – care este cronotipul tău, plus o recomandare de carte
13:40 De ce disprețuiesc corporațiile bufnițele și ce poți face să te adaptezi
15:00 De la economia efortului la economia rezultatelor și beneficii pentru autonomi
16:00 Trei recomandări pentru bufnițele care vor să fie performanțe dimineață
19:30 Learned helplessness – Una dintre cele mai clare extreme în Time Management
21:50 Cele 4 libertăți aspiraționale pentru antreprenori și spirite rebele

A doua jumătate

26:00 Caracteristici fundamentale ale antreprenorilor maturi și cum percep ei timpul
27:30 Prejudecata supraviețuitorului și felul în care generează iluzii despre timp
29:30 Sistemele plictisitoare și timpul „back stage” versus timpul „front stage”
32:00 Timpul de scenă și timpul de culise pentru antreprenori și cum le organizezi
 35:50 Povestea lui Remus: tranziția de la angajat la autonom și provocările ei
38:00 Căutarea echilibrului versus crearea echilibrului la cele 3 categorii de oameni
39:00 Jordan Peterson despre minoritatea performerului obsesiv și echilibrul în viață
42:00 Efectul de „crossover” și efectul de „spillover” și cum afectează ele echilibrul
45:00 Porțile de ieșire din căpăcana timpului pentru cele 3 categorii de oameni
46:00 Distincția dintre urgențe, priorități și oportunități și cum le gestionează fiecare om
48:50 Cursuri de time management separate pentru angajați, autonomi și antreprenori

Episodul 5

de Andy Szekely si Remus Bălan | Managementul timpului: angajați vs. antreprenori

Care sunt cele mai puternice lecții pe care le-ai extras din acest podcast?
Ce subiect legat de Time Management dorești să discutăm în episoadele următoare?

2 Comentarii

  1. Sorin

    Super !!!

    Răspuns
  2. LOJNITA LIVIU

    Buna ziua.Au fost cateva idei interesante.Pentru mine pe primul loc este ideea conform careia trebuie sa creem echilibru.Astazi am constientizat ca este o mare diferenta intre ce facem si ce ne spunem.Prin actiuni,am creat confortul,bunastarea si echilibrul din viata mea dar,creierului am transmis un mesaj gresit spunand ca le caut.Nu eram constient de diferenta de nuanta,de perspectiva. Multumesc,succes si felicitari!

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Master My Time

Telefon:  +40 727 432 433
E-mail: contact@mastermytime.ro

Share This