Eficiența și Eficacitatea sunt sinonime în limba română.
Ceea ce creează adesea confuzie, cei mai mulți oameni cred că Time Managementul este despe Eficiență. Oare așa este?
În limba engleză, termenii au înțelesuri diferite.
Eficacitate înseamnă să faci ceea ce trebuie pentru a-ți atinge scopurile, în timp ce Eficiență înseamnă să faci lucrurile în felul în care trebuie.
Care este diferența reală, practică dintre cele două aspecte? Care este primul aspect dintre cele două pe care îl ai în vedere când vine vorba de productivitate? Este la fel pentru toate tipurile de oameni?
Răspunsurile la aceste întrebări se află în episodul 21 al podcastului Master My Time. Andy și Remus îți prezintă și alte idei legate de cele două aspecte ale performanței și a legăturii sale cu cele două concepte, Eficacitate și Eficiență.
Episodul 21
Prima jumătate
01:00 Definirea celor două concepte
03:30 Time Management este despre Eficacitate sau despre Eficiență?
05:15 Folosim „trebuie” sau nu?
06:00 Semnificația, concept de bază în Eficacitate
07:30 Metoda 10/10/10
11:00 Obiecitvele de devenire și Eficacitatea
12:10 Cu ce începi?
A doua jumătate
18:25 Cele 4 stiluri de comportament
21:50 Schimbarea stilurilor în timp
22:35 Pauzele sunt Eficace su Eficiente?
25:00 Cum controlezi timpul și spațiul
27:00 Cât timp te poti concentra să lucrezi eficient
32:00 Câți oameni sunt interesați de Eficacitate și câți de Eficiență
35:00 Gâdirea Eficace
Episodul 21
Care sunt cele mai puternice lecții pe care le-ai extras din acest podcast?
Ce subiect legat de Time Management dorești să discutăm în episoadele următoare?
1 Comentariu
Înaintează un Comentariu

Master My Time
Telefon: +40 727 432 433
E-mail: contact@mastermytime.ro
Telefon: +40 727 432 433
E-mail: contact@mastermytime.ro
WOW! Nu m-am gandit niciodata asa. Foarte tare diferentierea intre acesti doi termeni!!!